wtorek, 23 czerwca 2015

TOP 10 SONGS

Oprócz recenzji płytowych chciałabym co jakiś czas prezentować moje ulubione 10 utworów w danym momencie. Dzisiaj pierwsza taka lista - zapraszam! :)

10. Zacznę od utworu, który znajduje się na poprzednio przeze mnie recenzowanej płycie - czyli Rondo (Grazioso) z Sonaty A-Dur op. 2 Beethovena w wykonaniu Rafała Blechacza. Więcej o płycie znajdziecie tutaj

9. Nieśmiertelny hit Kings of Leon, czyli Sex on Fire


8. Kolejny rockowy klasyk, czyli Paranoid Android Radiohead


7. Czas na najlepszą moim zdaniem piosenkę z najnowszej płyty Florence + The Machine - What Kind of Man


6. Alt-J to jedno z największych moich odkryć ubiegłego roku. Jestem zakochana w całej ich dyskografii, ale jeśli mam wybrać jedną piosenkę, będzie to Hunger of the Pine


5. Arctic Monkeys to zespół, który pojawi się najczęściej w tym notowaniu. Ich płyta AM to perełka, a piosenka Why'd You Only Call Me When You're High z genialnym teledyskiem jest jedną z najlepszych!


4. Ponownie Arctic Monkeys - tym razem z utworem Arabella.


3. Jedna z moich ulubionych piosenek, która podbiła listy przebojów, czyli Habits (Stay High) Tove Lo.


2. Jeżeli piosenka, która staje się hitem dwa lata temu, jest puszczana w radiu na okrągło, wciąż ci się podoba - musi być naprawdę dobra. Tak jest w moim przypadku z Do I Wanna Know Arctic Monkeys


1. No i czas na numer jeden.. Będzie to piosenka mojej ulubionej wokalistki, czyli Lany del Rey, z jej najnowszego, moim zdaniem niedocenionego albumu. Piosenka ta to I Fucked My Way Up to The Top




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz